18 november 2009

Zendmast


De signalen die ik uitzend,
gedragen door de wind en verlangen,
bereiken jou in codetaal

Ik bescherm me daarmee
want hoe kwetsbaar ik ben,
heb ik eens te meer gevoeld

toen de vorige code gekraakt werd
en de boodschap toch misbegrepen

Risico's wil ik niet nemen
tenzij met jou
maar met mate ook

want hoe kwetsbaar ik ben,
valt af te leiden uit de barstjes
en scheurtjes

en ik ben non-stop "on the air"
maar het is volhouden geblazen wellicht
als je écht wil begrijpen

wat ik zeggen wil,
want hoe kwetsbaar ik ben,
dat moet je maar eens rondvragen

En ik ben mijn eigen
contradictie aan het fabriceren
waarin ik tegelijk zeg

"ja" en "nee"
zodat ik alle kanten nog uitkan
hoewel ik één kant wil

maar jij, je weet het niet,
hebt zoveel kracht
en ik, ik ben zo kwetsbaar

omdat ik je graag zie...

Geen opmerkingen:

Bezoekers

Volgers